خوش امدید ممنون میشم نظر بدهید و عضو شوید
شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,

 

 

2010 Honda Insight

 

 

 

 

هوندا اولین خودروسازی بود که پای خودروهای هیبریدی را به خیابان ها باز کرد . این شرکت در دسامبر ۱۹۹۹ از مدل " اینسایت " خود پرده برداشت تا هوندا با مدل تمام هیبریدی خود به جمع بزرگان دنیای خودروسازی بپیوندد و اعتباری برای خود کسب کند .

شرکت سازنده اولین تصاویر رسمی را از مدل پنج در این خودرو منتشر کرد . البته در نمایشگاه خودروی پاریس که در ماه اکتبر برگزار می شود شاهد حضور این خودرو خواهیم بود .

اینسایت بر روی پلاتفرم کاملا جدیدی بنا شده و البته ساختار خود را با هوندا فیت هیبرید و سیویک هیبرید که در سال ۲۰۱۵ عرضه می شوند به اشتراک خواهد گذاشت .

اینسایت کوچک تر از سیویک خواهد بود و آقای " تاکئو فوکویی " رئیس این شرکت اظهار می دارد که قیمت این خودرو از سایر خودروهای هیبریدی پایین تر خواهد بود . انتظار میرود که قیمت این خودرو از ۱۹۰۰۰ دلار آغاز شود .

این خودرو امکان خرید خودروهای کم مصرف هیبرید را برای افرادی که نمیخواهند پول زیادی را صرف خرید خودروهای کوچک کنند فراهم می کند .

روز رسمی فروش این خودرو ۲۲ آوریل مطابق با روز کره ی زمین تعیین شده است . شرکت هوندا انتظار دارد که از این خودرو در نهایت دویست هزار دستگاه بفروشد که نیمی از آن به بازار آمریکای شمالی اختصاص خواهد داشت .

هوندا این خودرو را رقیب اصلی تویوتا پریوس می داند . خودرویی که تنها در هشت ماهه ی اول امسال در آمریکا بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه فروش کرده است .

 

 

 

 

ظاهر این خودرو شباهت زیادی با سایر محصولات آینده نگر هوندا نظیر FCX دارد . اما اینسایت در بخش آیرودینامیکی قسمت های جلو ; مرکز و عقب خود را با تویوتا پریوس به اشتراک گذاشته است .

این خودرو گنجایش پنج سرنشین را دارد و فضای بار زیادی را نیز در اختیار می گذارد که از یک چنین خودروی کوچکی بعید است . برای افزایش فضای بار نیز میتوان صندلی های عقب اینسایت را تا کرد .

پکیج هیبریدی اینسایت در حقیقت گونه ی کوچک تر و سبک تر شده ی مدل سیویک است . باتری های نیکل - متال کوچک تری نیز در زیر باک سوخت جای گرفته اند . هوندا می گوید که باتری های لیتیوم -یون هنوز قابل سفارش نیستند .

مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی انگلستان برابر 4 لیتر در صد کیلومتر است .

این خودرو در سایت سوزوکای هوندا واقع در ژاپن تولید خواهد شد . جاییکه هم اکنون به تولید هوندا سیویک هیبرید می پردازد و در آینده با تولید مدل CRZ هیبرید و فیت هیبرید ( 2015 ) بیش از نیم ملیون دستگاه خودروی هیبریدی را در هر سال تولید خواهد کرد .

 

 

 

 

طبق اخبار تویوتا پریوس 2010 نیز از باتری های نیکل - متال استفاده خواهد کرد و از حیث ابعاد نیز رشد پیدا خواهد کرد .

هوندا آکورد هیبریدی نیز بزودی عرضه خواهد شد اما مشکل این جاست که مصرف سوخت این خودرو چندان تفاوتی با مدل عادی ندارد و نمی تواند 6000 دلار اضافه پرداخت بابت این مدل را توجیه کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Posted by mohammad esapoor at 18:23 | Link To This Post ID 34 | Topic : <-PostCategory->
جستجو
امکانات سایت

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



كد ماوس

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز