خوش امدید ممنون میشم نظر بدهید و عضو شوید
شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,

  

هنوز مدت زیادی از معرفی نسل جدیدی مرسدس ای کلاس نگذشته است که شاهد معرفی گونه ی ضدگلوله ی این خودرو با پسوند " گارد " هستیم . خودروهای به اصطلاح گارد مرسدس بنز مدت هاست که بخش قابل توجهی از نیاز افراد مهم و شخصیت های سیاسی را به اتومبیلی ایمن و توانا تامین می کند . مزیت اصلی محصولات مرسدس این است که بر خلاف سایر خودروهای ضد گلوله ; این خودروها در داخل کارخانه و در مراحل تولید ضدگلوله می شوند .

تغییرات صورت گرفته بر روی W212 چندان محسوس و قابل مشاهده نیست البته تا زمانی که به خودرو حمله نشود ! از لحاظ ابعاد و شکل ظاهری تغییری در ساختار بدنه داده نشده است و ای کلاس گارد از همان ابعاد مدل های عادی برخوردار است .

تعبیه ی یک سیستم آلارم یا هشدار که با فشردن یک دکمه فعال میشود موجب روشن شدن چراغ ها و فلاشرها می گردد و آژیر را روشن می کند .

 استفاده از فولاد سخت بر روی درها و قسمت های مختلف بدنه در کنار به کارگیری گسترده پلی کربنات در ساخت شیشه ها ; ای کلاس گارد توانایی مقاومت در برابر انواع تفنگ های متداول را داراست . حتی این خودرو می تواند در برابر گلوله های 44/0 مگنوم هم مقاومت کند . ضمن این که ای کلاس گارد در برابر نارنجک های دستی DM51 نیز مقاوم می باشد .

بدین ترتیب سطح حفاظتی VR4 ( یا همان B4 ) میسر شده است که از لحاظ مقابله در برابر مهمات نظامی رده ی قابل توجهی محسوب می شود .

با توجه به افزایش وزن خودرو از سیستم فنربندی های Airmatic نسل دوم استفاده شده است تا خودرو مانور پذیری و هندلینگ خود را حفظ کند و از این لحاظ دچار کاستی نگردد .

 

 

تایرهای ران فلت توانایی حرکت خودرو تا مسافت 50 کیلومتر را با سرعت 80 کیلومتر در ساعت فراهم می کنند تا راننده بتواند خودرو را سریعا از مهلکه دور کند ‍!  البته ای کلاس گارد توانایی رسیدن به سرعت 240 کیلومتر در ساعت را دارا می باشد .

ای کلاس گارد در سه رده ی E500 ; E350 ( بنزینی ) و E350 Blue Effiency ( دیزلی ) تولید و عرضه می گردد .

قیمت پکیج این  خودرو که مورد تست های مختلف در شرایط بد آب و هوایی قرار گرفته برابر 45 هزار یورو می باشد که از ماه آوریل در آلمان در دسترس خواهد بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Posted by mohammad esapoor at 18:24 | Link To This Post ID 35 | Topic : <-PostCategory->
جستجو
امکانات سایت

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 227
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 184040
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



كد ماوس

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز